viernes, 10 de abril de 2009

Conclusions activitat 2.1.

En definitiva, després del treball fet al llarg del semestre i de les aportacions argumentades que s’han fet en el debat i les intervencions del tutor s’ha produït un canvi conceptual en la meva manera de veure les noves tecnologies. Ha estat un canvi intencionat, lliure i compromès i estic convençut que aquest canvi m’ha permès reestructurar, reafirmar i modificar alguns models mentals que tenia inicialment per elaborar-ne uns de nous que han posat en evidència el canvi conceptual que s’ha donat.
Tal com indica l’activitat que estic duent a terme es recomana especialment que en el procés d’argumentació s’exposi algun canvi conceptual que s’ha produït al llarg de la meva vida. Després de pensar-hi una bona estona m’he decantat pel canvi conceptual que em va suposar el fet de casar-me amb la meva dona. Jo estava acostumat a fer la meva i seguir les meves pròpies iniciatives i un cop vam donar el pas vaig haver de canviar certs hàbits que tenia i que suposaven un canvi conceptual de la vida (n’estic orgullós, del canvi sofert). Per exemple, el fet de sortir amb les meves amistats els dissabtes per anar a esmorzar i donar un volt, jugar a futbol, ... poc a poc vaig veure la necessitat de deixar de banda (no sempre) aquestes costums per passar a cuidar la relació amb la meva parella. A aquest canvi es va afegir el naixement dels meus dos fills que realment han canviat les nostres vides i molts dels conceptes que teníem.
Bàsicament en un principi defensava les TE per introduir conceptes nous i ara sóc conscient que les noves tecnologies no transmeten cap coneixement sinó que ens obren les portes a un món ple de sorpreses i en què ens hem de sentir motivats per aprendre i conèixer. Per tot això cal remarcar la importància de les noves tecnologies i com a futurs psicopedagogs hem de defensar-les no com a mitjà per transmetre coneixements sinó com eina que ajuda a ser competents dins el món actual.

No hay comentarios:

Publicar un comentario