Mirant les respostes a les preguntes curtes de l’avaluació inicial i partint de les reflexions que el consultor ens ha provocat voldria canviar d’opinió en algunes d’elles.
Sóc conscient que fruit del canvi conceptual i de l’aprenentatge significatiu que he fet al llarg del semestre algunes de les opinions donades en l’avaluació inicial han estat canviades.
Situa’t de 0 a 10 (0 gens d’acord 10 molt d’acord)
TE2) L’objecte principal de la Tecnologia Educativa és oferir un bon ventall de tècniques per als docents : De 10 a 5 – la TE també és també una eina que requereix un canvi conceptual.
CC2) Aprenc tant dels companys com dels materials i consultors : De 8 a 4 - M’he adonat de la importància del treball col·laboratiu amb els companys/es i consultor.
TC1) Els professionals de l’educació han de ser competents en les tècniques que asseguren la correcta transmissió del coneixement : De 10 a 1 - El coneixement no es pot transmetre segons un supòsit d’aprenentatge significatiu (Jonassen, Peck i Wilson, 1999).
DT2) La tecnologia es basa en la ciència per la qual cosa és neutral en relació a prejudicis, valors i actituds : De 5 a 1 - això és fals, és un mite.
CC1) Les aules de la UOC són una comunitat d’aprenentatge : De 10 a 10 – és una comunitat virtual que fomenta l’aprenentatge significatiu.
DU2) Els debats virtuals suposen perdre força hores amb poc benefici personal : De 2 a 1 - Amb les argumentacions que s’hi donen, ens enriquim i arribem a un canvi coneptual i ... a l’aprenentatge significatiu.
TE1) La Tecnologia Educativa per a psicopedagogs consisteix en assegurar un bon domini de les TIC : De 8 a 4 - Cadascú ha d’estar motivat/da per aprendre significativament, hi ha d’haver intencionalitat.
DU1) Els debats a la UOC poden millorar moltíssim : De 2 a 2 – Segueixo pensant igual.
TC2) Les TIC són necessàries per transmetre els continguts a l’alumnat : De 10 a 2 - Els coneixements no es poden transmetre.
DT1) El canvi tecnològic determina el canvi social : De 9 a 5 – és un cavi bidirecional.
viernes, 10 de abril de 2009
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario